Roller Skating+ Valentine's Day

I fredags åkte jag roller skates för första gången! Vet att vi har det i Sverige, men jag har faktiskt aldrig sett ett ställe där man kan hyra dem och åka. Anyways, alla sa att det är mycket lättare än skridskor och att jag skulle vara "just fine"...Nope, skridskor är plättlätt men roller blades är svåra! Eller alltså om man kan åka med svarta skridskor så är det samma sak basically, men jag som är van med konståkningsskridskor hade svårt att komma framåt haha (det finns inget vid tårna som jag att man kan sparka bakåt). Fast efter två timmars åkning var jag rätt grym ändå ;) Vi fick glow sticks, dansade hokey pokey, kycklingdansen, och killarna var med i ett race. När vi var trötta på roller blades åkte vi till donken, första gången jag åt där sen sverige btw, och käkade. Fick höra Shanes och Garrets väldigt seriösa life stories haha, och fick en rapport om hur hans bajs var. So interesting, but hilarious hahaha. 
 
I lördags var det ju som alla vet Valentine's Day, och den blev faktiskt riktigt bra! Började med att skypa med familjen, alltid lika kuligt. Min vmamma hade gjort pannkakor formade som hjärtan till frukost, och fick även två paket! En strandväska och en handduk som blir perfekta till Hawaii! På eftermiddagen åkte jag hem till Kate, och sov även över där. Pratade om allt och inget, åt kinamat, froyo, kollade på film, sjöng karaoke, och dansade haha. Älskar den där tjejen!! Vi gick även över till hennes vmormor och vmorfar och spelade kort. De är så mysiga, vi pratade Sverige, skolan, och spelade piano tillsammans. De sa även att de skulle ta med mig på nån tulpangrej i April vilket var så snällt av dem, de är perfekta grandparents!! Fick massor med kramar och choklad av dem också haha <3 Bästa alla hjärtansdag jag haft!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu