RIP Tim

Tim är en utbytessudent från Kazakstan och har spenderat de senaste månaderna i Wisconsin. Igår hände en fruktansvärd sak, han var med i en bilolycka och dog. Hans föräldrar har inte sett honom på ett halvår, och de kommer aldrig få se honom komma hem. Han är också min kompis Kates vän, de åkte med samma organistion och hade olika läger tillsammans. Det är helt sjukt, de sågs för några månader sen och sa "vi ses när vi kommer hem igen", men det kommer aldrig hända. Ingen visste att det här skulle ske, och han lämnar många efter sig som kommer sakna honom. Sånt här borde inte hända. 

Kommentarer
Postat av: Ditt största fan! :D

Ååh, vad sorgligt!! :'(
Det är precis nåt sånt här som jag verkligen hoppas att det INTE händer dig! <333

Svar: Jag klarar mig, ni slipper mig inte så lätt ;) <333
Louise Eklund

2015-02-06 @ 15:48:50
URL: http://amandahermansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu