1 dag kvar!!!

Väskan är nästan färdigpackad, bara tandborsten kvar. Var såå mycket lättare att packa för den här resan än i augusti när jag packade för det här året haha. Shorts, linnen, kjolar, och bikini, lätt som en plätt! Planet åker vid 8.45 imorgon så blir ganska tidig uppgång då vi åker till SeaTac vid sex. Sedan väntar en sex timmars flygtur till Honolulu, Hawaii! Är så galet peppad, det kommer bli en awesome vecka!! Vet att det är minst två svenskar som kommer dit, Molly och Stina, som jag även var i New York med. Vi har chattat halva dagen om packing och allt, men nu tror jag vi alla är klara. Vet inte hur mycket uppdatering jag hinner göra där borta, men har fixat två tidsinställda inlägg så ni får nåt att läsa. Ska bli riktigt skönt att komma ner till värmen, umgås med massa utbytesstudenter, och bara ta det lugnt i en vecka utan att behöva göra läxor eller annat jobbigt. BYE BYE Washington, vi ses om en vecka!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu