Winter och Advent

Jag tänker skryta lite kort och säga att jag har världens bästa mamma, pappa och bror. Utan deras pepp och stöd hade jag aldrig ens vågat sätta mig på planet mot USA, eller ens tänka tanken på att faktiskt bo i ett annat land. Även när jag är borta har de fortsatt att peppa mig, i med- och i motgång. Uppmuntrat mig när det känns svårt, hejat på när det känns bra, och även fast de inte ser allt jag gör i verkligeheten är det som att vi gör detta tillsammans. Om det är en sak jag har lärt mig sedan jag kom hit är det att uppskatta allt man jag har. Att jag har en familj som älskar mig oändligt, att jag har en familj som jag älskar oändligt och att jag inte skulle klara mig utan dem! Jag är verkligen tacksam för allt de gjort för mig och jag uppskattar allt de gör! Love you guys!
 
Fick förra veckan en paket från dem fyllt med godis (marabou<3), strumpor, underkläder (allvarligt mamma, hur kunde du veta att jag behövde det..? Du är läskig ibland haha), veckorevyn och adventssaker till mig och min vfamilj. Alldeles för mycket, men jag blev så glad. Tack igen! Satte upp en adventsstjärna i mitt fönster, drack min julmust som jag sparat och en skumtomte i söndags då det var första advent. Lite svenskt blev det ändå!
 
 
My beautiful mountain!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu