Spirit Week

Back to school idag då. Sängen var riktigt skön imorse måste jag säga, men det var bara att kravla sig upp haha. Längtar redan till lördag då jag får sova igen... Nej men är peppad för denna vecka först! Inget speciellt hände i skolan förutom att jag skar upp fingret på en sån där metallsak i pappersmappar. Scary I know haha, fast jag började faktiskt blöda. Efter lektionerna var klara för dagen hade jag conditioning. Varmare än förra veckan vilket var gudomligt, och när det började regna var lyckan på topp (inte sarkastisk här, allvarligt). Började med uppvärming, sedan 10x20m race pace+ 10x20m easy pace och löpning 30min. Kom tillbaka till skolan och tränade core+hips och avslutade med stretch. Fullt ös, ska bli skönt med mestadels styrka imorgon. 
 
Men denna vecka är ju också spirit week och dagens tema var pajama day! 
 
Bruna, Amanda, jag, Kaitlin, Jennifer, Kate, Sophie and Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu