Pajama day

Idag har varit en riktig slappardag, en perfekt sådan också. Vaknade vid halv elva och låg kvar i sängen nästan en timme. Efter frukosten läste jag i flera timmar med en kort paus för lunch. Chattade en snabbis med mamma och Sebastian och sedan läste jag klart boken (välkommen till LA, baby. Tack mamma, pappa och Marcus). Jag och Ally kollade på en romantisk komedi och sedan spelade jag spel med hela familjen under kvällen. Inte gjort något ansträngande och jag har inte tagit av mig min pyjamas. Glamorous I know, men efter flera busy days var det välbehövligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu