Fosburg Christmas

När jag kom hem från Kaitlin duschade jag och gjorde mig i orning för julfest hos min morfars bror. Hela släkten var där= 48 personer!! Vi åt massor med mat och spelade white elephant som är en pakettävling. Vi hade fyra kategorier: barn, teenagers, college och vuxna. Jag var i college med Ally och några kusiner i samma ålder. Det går ut på att alla får ett nummer och ettan väjer ett paket och öppnar det. Tvåan kan sen välja att sno det paketet eller öppna ett nytt, trean likadant osv. Var väligt kul då två killar fick rosa canvastavlor med citat och pannband med rosetter haha. Ingen snodde dem heller så de fick ta med dem hem! Jag fick i slutändan choklad och en portable charger vilket är helt awesome! Nu behöver jag inte släpa med mig en adapter och jag kan laddda mina mobiler när som helst! Andra fick bland annat spel, filmer och filtar. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia :D

Heej!! Dum fråga kanske, men vad använder du för mobil nu i USA? Hoppas du har det jättebra, xoxo!! :D. <3 <3

2014-12-22 @ 21:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu