100 dagar

Kan ni förstå det, jag har varit i USA i HUNDRA dagar? Känns som det var nyss jag hade hundra dagar kvar till avresa! Dessa dagar har varit en bergochdalbana av känslor, många nya upplevelser och fått mig att se saker annorlunda. Vissa dagar har varit jobbiga och Sverige har känns så otroligt långt borta, men de allra flesta har varit underbara och jag vill inget annat än att stanna. Turligt nog är mitt år långt ifrån över och det kommer vara 201 dagar till av skratt, äventyr och amerikanska saker! 

Dagen spenderades som vanligt i skolan, hade lektioner som vanlig och efter skolan hade jag winter conditioning med löpning+ styrketräning. En speciell sak hände dock och det var att jag skypade med mina bästa vänner 1st period. Bästaste Julia fyller inget mindre än 17år idag, och när man inte kan träffas så får man nöja sig med skype. Min supersnälla mattelärare lär mig skippa lektionen så vi kunde prata och det var underbart! Har knappt pratat alls med dem (förlåt) och det var så kul att äntligen se dem. Allt var som vanligt och det visar verkligen att det inte spelar någon roll om man är borta, äkta vänner finns alltid kvar! 

Bättre vänner får man leta efter! 


Amanda kunde ju inte lägga upp en pinsam bild på sin blogg, så varsågod Julia. Hade ingen på bara dig (har du raderat alla?;) ) så vi får väl offra oss haha


Kommentarer
Postat av: Ditt största fan! :D

Hahahaha, alltså nu önskar jag att det hade funkat att lägga upp bilder på mim blogg... ;)
Saknar dig och älskar dig kompis!!! <33333333333333
(och nej, jag överdrev inte alls med hjärtan..)

Svar: Bättre den här än ingen, vi andra får ju stå ut på våra födelsedagar ;) älskar dig med!!!! <3333333333333 (nej, jag överdrev inte heller..)
Louise Eklund

2014-12-05 @ 13:04:39
URL: http://amandahermansson.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Åh vilken supercharmig bild!! Jag saknar dig megamycket, men det kändes precis som vanligt när vi skypade :D vi ses om ca 200 dagar! I love you babe! <3333

2014-12-06 @ 15:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu