10 december

Onsdag blev en fullspäckad dag, kom inte hem "på riktigt" förrän halv nio på kvällen. Efter skolan hade vi en power point om hur träningarna kommer se ut och varför inför track season. Tog ca 45 minuter och efter det kom min vmamma och plockade upp mig. Åkte till fred meyer och handlade mat, sedan till kohl's där jag köpte en tröja (som ni får se imorgon). Åkte hem för en lugn stund trodde vi, men det visade sig att vår hund hade blivit instängd i skafferiet! Han hade rivit ner eller ätit allt på första/andra hyllan! Flingor, mjöl, socker, russin låg på golvet, en köksmaskin också. Kaos var det, så den lugna stunden blev till städning. Hann precis få bort allt innan vi var tvugna att åka till gymmet. Sprang några kilometer och sedan åkte jag, vmamma och Anna till en bandkonsert på Annas skola. Vid halv nio kom vi hem och åt en efterlängtat middag! Var så himla gott då vi dels var vrålhungriga, men middagen var en bacon bacon bacon pizza!! Trött efter en lång dag gick jag äntligen och la mig haha

Winter wear day var dagens tema. Bruna, Kate och jag var excited haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu