#SSD

Idag upplevde jag amerikansk kultur på riktigt, jag var med på senior skip day (SSD). Tror det var det våra organisationer menade med att säga ja till allt och uppleva amerikanska saker haha. Sov över hos Kate och Kaitlin och vi tog alla en sovmorgon. Vid lunch åkte vi till IHOP och åt brunch med the Jennifers och Jane. Efter det åkte vi till ett zoo i Tacoma och hade det kuligt. Vi såg tigrar, pingviner, hajar, kameler, och massa andra djur. De hade massor med akvarium med sälar och coola vattendjur vilket var awesome! Var Jens första gång på ett zoo haha, och hon var så peppad. Jag med, det var något annat än parken zoo för en gångs skull haha

Double blueberry pancake (ja, jag tycker om blåbär nu för tiden)

Point Defiance Zoo
Isbjörn<3

Manatee (sjöko tror jag det är på svenska?). De är gigantiska!!!
Jellies

Sjöhästar 

Hajar (såg en av de jag dissekerade i skolan hahah)


Glass i kulor. Vi har isglass som är så i Sverige, men det här var typ gräddglass eller nåt
Kate, Jane, Jen x2, jag, och Kaitlin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu