She's back!

Vet inte vad det är, men den här veckan har gått superfort! Det är redan torsdag imorgon ju! Har haft rätt roliga lektioner, och några prov. Alla är på superbra humör och är sociala haha. Kanske för att det är fyra veckor kvar av skola? Har bara 14 skoldagar kvar på GK, hur sjukt är inte det? Kanske bara 13 om jag är med på senior skip day hehehe. Kommer sakna GK: att trängas med alla andra, öppna mitt amerikanska skåp, gå runt och kolla på alla posters som har med skolan att göra, och se folk med skoltröjorna på sig. High school spirit är det bästa jag varit med om!
 
Idag kom Kate tillbaka efter en vecka i Florida! Jag och Bruna sprang genom korridoren när vi såg henne haha. Känns som ett år har gått... Hon har sina två sista dagar och på onsdag nästa vecka åker hon hem. What?? Kommer gråta så mycket när vi åker till flygplatsen! Men vi har ju en vecka i alla fall, och den är proppad med roliga saker att göra tillsammans. Jag och Bruna håller på att fixa med hennes present: ett fotoalbum med massa selfies och bilder från skolan. Ska skriva små meddelanden och minnen som vi upplevt tillsammans sen i september. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu