Hawaii Day 4- Lookouts and Beach

Tisdagen var en molnig dag, men det gjorde inte så mycket. Vi började med att ta bussarna till en lookout över Honolulu. Tog lite bilder och åkte sedan och köpte lunch. Vi tog med oss maten och åkte till en strand som vi hade nästan helt för oss själva (det var ett bröllop bredvid). Vi var där hela dagen och det var så vackert! Kritvit strand och klarblått hav. Vågorna var rätt stora, hade velat surfa där helt klart! Under dagen spelade vi volleyboll, body surfing, hade picknick, badade, och hade det allmänt kul. Vi hade ett dansparty, där nästan alla 97 var med. Vi dansade macarena, ai se eu te pego och the cupid shuffle (så amerikansk, lärde mig den på homecoming). Visade sig även att Johann och Robin (mina vänner från Tyskland) är tävlingsdansare i tiodans så de lärde oss salsa, cha-cha och lite sånt. Var så himla kul, hur ofta dansar 97 personer från alla delar av världen tillsammans på en strand? Var rätt coolt, speciellt cupid shuffle då vi alla lärt oss den i usa. 
 
På kvällen åt vi middag på Hard Rock Café. Bäst mat och musik som vanligt, och vi slog ihop våra bord trots att vi skulle sitta på olika ställen. När Uptown Funk spelades sjöng vi alla så högt vi kunde och bröt sedan ihop i skratt. Tyckte lite synd om de andra gästerna, men men. Köpte även min första HRC-tröja, inte så många som har en från Honolulu liksom haha. 
 
Vår "privata" beach
En lookout
En annan lookout
Noemi (Tyskland), Emelie (Danmark), och Cicilie (Danmark)
Johann (Tyskland) 
Några i vår grupp <3
Noemi och jag vid en lookout
Noemi (Tyskland), Elina (Finland), Johann (T), Meike (T), Cicilie (Danmark), jag, Emelie (D), Robin (T), och Freya (T)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu