25/9

Lokal tid: 21.19

Stressig men bra dag idag! Blev klar med att måla mitt självporträtt i pottery så nu ska den bara brännas två gånger innan jag kan ta hem den. Inte för jag vet vad jag ska med ett självporträtt i lera till haha. Förhoppningsvis är mina skålar brända imorgon så jag kan måla dem också! Är riktigt nöjd med dem än så länge.

Stressigt i US studies då vi har ett seminarium imorgon och fick massor med förberedelsepapper som ska lämnas in efter lektionen. Har suttit med detta i 1,5 timme och är finally finished! 

Blev för första gången klar med det vi ska göra på engelskan under lektionen!! Brukar alltid vara tvungen att ta hem då jag inte blir klar. Jag måste alltid tänka länge när jag ska förklara och analysera något. Det är när det är på svenska, på engelska tar det äääännu längre tid= läxa... MEN blev klar med en gång idag! Var inte så svårt, vi skulle välja en ikonisk bild från amerikansk historia. Vad gjorde jag då? Googlade iconic American picture såklart haha. Blev "We can do it" med den där kvinnan som representerar kvinnorna som jobbade under krigstiden. Skrev varför den var ikonisk vilket är lika med skriva av Wikipedia. Ja, jag är lat. Blev i alla fall klar och slapp ta hem allt

Cross countryn gick bra och hade riktigt roligt med tjejerna. Pratade mycket med en tjej då vi båda väntade på bussen och jag tror vi kommer ha väldigt kul tillsammans!

Kom hem och pratade med min vsyster. Pratade om allt möjligt och bestämde oss för vad jag ska klä ut mig på halloween. Eller typ bestämde, det står mellan Frihetsgudinnan och Starbucks. Tänker definitivt ta vara på att man får klä sig roligt här i USA och inte vara en häxa som vanligt. 

Har pluggat länge nu och ska snart gå och lägga mig. Äntligen fredag imorgon och det ska firas med football game! Kommer vara i publiken denna gång eftersom jag slutade dansa och det ska bli så himla kul. Har inte varit några hemmamatcher sen sist men nu tror jag det blir flera! 

Medan vi väntade på grönt ljus (under XC) tog jag och Destiny en bild framför skolans skylt. Man ser den inte så bra men ni får kolla på de två snyggingarna i stället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu