Tips!

Har några inlägg på gång från denna vecka, måste bara ta mig tid att skriva dem! Som ni kanske märkt så uppdaterar jag inte bloggen så ofta och det finns flera anledningar till det, bland dem är idétorka. Jag kan skriva om mina dagar, men grejen är att de ser ganska så lika ut för det mesta och det blir inte så kul att läsa. Vad vill ni att jag ska skriva om? Skillnader USA/Sverige, hemlängtan, skola, värdfamilj? Skriv jättegärna en kommentar om vad som är intressant för er, och om ni har några frågor så ställ dem på en gång! 

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ditt största fan! :D

Vi vill läsa om allt!! ;)

2014-11-23 @ 10:27:53
URL: http://amandahermansson.bloggplatsen.se
Postat av: Natalie

Haha håller med ditt största fan ;) vi vill faktiskt läsa om allt ;D

2014-12-07 @ 15:13:52
URL: http://natalieinthestates.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu