Break!!

Lokal tid: 23.59

Kort vecka i skolan och äntligen är det lov! Helt vanliga lektioner där jag räknat mattetal, byggt med lera, labbat med alger, färglagt kartor, gjort ett halsband som kommer bli en julgrans ornament och läst om häxor. Handlat mat inför Thanksgiving samt ätit underbart goda pannkakor och druckit den bästa varma chokladen på the original pancake house och körrep gjorde vi igår. 

Idag gick jag för andra gången till swing club och Jennifer följde med också vilket var jättekul! Pratade lite mer med folk och försökte vara den person jag är med mina bästa vänner (inte blyg utan crazy det vill säga haha). Orkade inte vänta på bussen efter så bestämde mig för att vara så oamerikansk det går, och GICK hem! Var skönt, en ganska lång promenad men vad gör det? Ally kom hem så pratat med henne ikväll och catched up på några avsnitt av revenge samt Red Band Society med hela familjen. 

Fick även reda på att de som ska göra track i vår kan vara med på konditionsträning måndag-torsdag efter skolan, så det är vad jag kommer göra nu! Är så himla peppad på träning och i stort sett samma personer från XC kommer vara där tror jag. Träffat nästan inga i skolan så det ska bli så kul att umgås igen!!

Två bilder från helgens early thanksgiving. Första på Anna (vsyster) och andra på mig och Sandi (vmamma)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu