Goodbye Kate

Sa hejdå till Kate idag då det var dags för henne att åka hem. Sov över där i natt och kollade på Eurovision till alldeles för sent. Sov i tre timmar och åkte sedan mot flygplatsen. Jag, Kate, Kaitlin och Bruna kunde inte sluta gråta, it was so sad! Gav henne min och Brunas hejdåpresent som är ett fotoalbum+ brev. Vi följde med henne ända till hon gick igonom säkerhetskontrollen och gick runt ett hörn för att gå till sin gate. Vi kunde inte sluta gråta. Vem vet när vi kommer ses igen? Hoppas vi kan ses i höst...
 
Åkte till skolan för att ha en lektion innan vi slutade igen. Trodde det skulle vara lugnt då jag hade US History, men visade sig att vi skulle göra ett web test. Gjorde knappt något, och det skulle skickas in i slutet av lektionen. Gick till min lärare efteråt och förklarade att jag inte sovit något och just sagt hejdå till min bästa vän. Som grädde på moset bröt jag ju såklart ihop i klassrummet, tur att det bara var två personer kvar där inne haha. Åkte hem och somnade med en gång, var helt utmattad. 
 
Från Kates hejdåfest
På flygplatsen 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu