Unintentional Road Trip

Vaknade upp denna morgon, en timme tidigare än vanligt pga sommartid! Älskar på hösten när man får sova en timme längre, nu blir det en timme kortare och det är dumt! Skypade med bästaste tjejorna vilket var härligt. 
 
Efter kyrkan plockade Pam, min lc, upp mig för vi skulle bowla. Trodde vi skulle vara i Puyallup, men vi var tvugna att hämta två andra tjejer som bor långt bort, så skulle bowla där i stället. Pam tänkte att det skulle ta två timmar dit, men det slutade med att det tog 4 timmar!! Vet inte hur det kom sig, men klockan fyra kom vi fram till bowlinghallen. Jag, Pam, och Mim (Thailand) hade inte ätit något annat än frukost, så vi var vrålhungriga. De andra två tjejerna hade redan ätit, men ville inte bowla haha. Så vi åkte alla till Vancouver och åt lunch/middag. Sedan åkte vi tillbaka hem, vilket tog ca 3 timmar då vi visste vart vi skulle. Så en dag som vi hade planerat skulle ta max fem timmar, tog nio haha.
 
Trots den långa sträckan hade vi det roligt. Mim somnade, men jag och Pam satt och pratade om skolan, familjen, och andra saker. Samtidigt fick jag också se massor av Washingtons vackra natur! Solen sken, det var ca 22 grader, och allt var så fint. Vi körde förbi flera sjöar, bergen fanns omkring, och skogen var härligt grön. Våren börjar verkligen komma och det är så skönt!
 
Lärde också känna två nya tjejer som nu är i min grupp, Emelie (Danmark) och Hanne (Norge). Emelie var faktiskt på Hawaii i samma grupp som jag, men vi pratade bara en kort stund där. Nu satt vi i bilen och längtade bort till stränderna och vår ohana. 

Rosa träd= vår!! 


Hanne (Norge), jag, Emelie (Danmark), och Mim (Thailand)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu