Jazz Festival

Trots att det var lördag så gick jag till skolan. Inte för att plugga dock thank god, men hjälpte till med en jazz festival som GK hostade. Var tänkt att jag skulle sälja mat, men då ingen hade köpt in mat blev det lite svårt haha. Så satt och lyssnade på hälften av ensemblerna och sen pratade jag med mina kompisar resten av tiden.

Efteråt åkte jag och Kate hem till mig och kollade på film, drack te/chai, och spelade biljard. 

Idag har bara varit en sån där dag när man är superglad. Ingen speciell anledning, men är bara så glad att jag är i USA, och har underbara vänner! Livet på topp helt enkelt! 

Något jazzband som spelade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu