Hawaii Day 2- Surfing and Catamaran Tour

Började dagen med hotellfrukost, behöver jag säga mer? French toast, waffles, egg muffin, yoghurt, och croissant. Love it!
 
Vi gick allihopa tillsammans till Waikkiki Beach där vi var hela dagen. Dagen innan hade vi valt mellan fyra mindre grupper, jag var i grupp röd. Min grupp började med att surfa. Vi fick en kort lektion på land hur vi skulle göra, och sedan paddlade vi ut i havet. Vi hade några instruktörer med oss, och de hjälpte oss att hitta rätt våg och gav oss lite tips hur vi skule bli bättre. Stod upp alla gånger utom den första så är sjukt stolt haha. Själva surfingen var ganska lätt, det västa var paddlingen. Var först tvungen att komma ut i havet, sedan efter varje våg var man tvungen att ta sig tillbaka. Det var tufft och alla var riktigt trötta efteråt, och hade träningsvärk dagen efter haha. 
 
Efter surfingen fick vi lite fritid, så vi solade, tog kort, och åt lunch. Lite kul var att när jag och tre andra tjejer höll på att fota så kom det en grupp med japanska killar fram till oss och ville ta kort. Vi kunde inte sluta skratta, det var bara så himla konsigt. Hoppas bilderna blev bra haha.
 
Efter några timmar var det min grupps tur att åka på en catamaran tour. Vi hängde på båten, letade efter definer och sköldpaddor (såg inga dock), såg en val, och bade i mitten av havet. Rätt chill, hade musik, och satt och pratade med alla. 
 
På kvällen gick vi till Round Table och åt hawaiipizza, ett måste när man är på hawaii ju! Efter det fick vi fritid, och det var här jag hittade min lilla grupp som jag hängde med resten av veckan. Vi gick och köpte glass, och gick planlöst runt i stan. Hittade en kinesisk trädgård eller nåt, så vi satt där i säkert i en timme. 
 
 
 
 
 
Jag, Luisa (Germany), Sara (Switzerland), and Emma (Norway, also my roomie)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu