Memorial weekend

Förra helgen var memorial weekend så vi var lediga fredag-måndag. Började lovet med att se Pitch Perfect 2 på bio och den var helt awesome! Mycket bättre än tvåan. Var kul när de var i Danmark och jag såg trafikskyltarna, de är samma som Sverige och jag blev weirdly glad av det hahah. Efter bion åkte vi till Karl som hade en bonfire och grillade smores och såg på film. 

Lördag var jag ganska osocial och stannade inne på mitt rum hela dagen. Det var ju Eurovision!! Blev så glad när Sverige vann, och firade med min vfamilj på kvällen haha

Söndag åkte jag, Sandi och Erik till Mt St Helens som är en vulkan ca 2 timmar bort. Den hade ett utbrott för 35 år sen och naturen håller fortfarande på att återhämta sig. Så såg lite annorlunda ut än Mt Rainier, men fortfarande så fint! Stannade på en restaurang som såg sketchy ut haha, men har aldrig ätit så god mat!! Sedan åkte vi vidare till grammie and granddad och sov över. Dagen efter kom kusinerna över och vi hade en BBQ



Det vita i sjön är träd. De föll ner under utbrottet och sjön trycker emot så mycket så de ligger helt stilla där
Jason's eruption är vad jag åt, so American hahah
Den var gigantisk! Jag och Sandi delade men kunde fortfarande inte äta hela haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu