January 6th 2015

Igår bestämde jag mig för att vara svensk igen, och gick hem. Upptäckte att det tar 45 minuter och är nästan 4km från skolan till mitt hus, jag trodde det var mycket närmare haha. Tog i alla fall lite bilder på vägen så ni får se hur det kan se ut i USA.

Vi åt middag från Subway (jag som sa under lunchen att jag hade cravings för det hehe) och sen åkte vi till kyrkan för choir practice. När jag kom hem skypade jag med Bruna, Kate och Sophie för att prata om lovet osv. Bruna och Sophie har varit i California så fick aldrig träffa dem under jul och vi har för lite tid i skolan för att prata. Så vi satt ek timme och bara snackade, och jag och Kate "dansade" framför våra kameror haha. 

Låg/mellanstadiet som ligger bredvid GK





Crossing the railroad

I stort sett uppförsbacke hela vägen=träningsvärk dagen efter haha
Looking down

Men utsikten är pretty amazing om jag får säga det själv! Love my mountain

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu