Back to life, back to reality

Första skoldagen efter lovet är avklarad och var nästan smärtfri (när alarmet ringde 5.50 ville jag gråta). Helt vanlig skoldag, nästa termin börjar tekniskt sett inte förrän den 28e. Var lite av en mjukstart och inga läxor vilket är himelriket haha. Var jättekul att träffa alla igen, de flesta var bortresta/upptagna på lovet men nu var vi samlade igen. Under US studies hade vi den traditionella "berätta det bästa eller sämsta med lovet" men det är roligt. Älskar Mrs. Rhoden, hon berättar om sitt liv med barn och resor, och frågar alltid hur vi mår och vad vi gjort! Hade easy practice och jag var med Kate. Kom hem och duschade, och sedan började jag med middagen. Tanken är att jag ska laga mat två gånger/veckan så vi får prova nya maträtter och så. Idag gjorde jag flygande Jacob vilket ser jätteäckligt ut på papper (banan+chilisås??) men smakade jättebra. I alla fall om ni frågar mig eller sandi, Anna tyckte inte om det. Kul grej, ska göra mycket svenskt men också sånt jag inte provat själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu