6 months

Livet leker, och jag älskar Hawaii! Har aldrig varit så här lycklig, kan inte sluta le! Vi får se så mycket olika saker, allt från stränder till palats till Pearl Harbor. Kommer göra inlägg om varje dag när jag kommer hem (vill verkligen inte åka härifrån..). Har lärt känna så underbara människor, kommer verkligen sakna dem... 

Idag har jag varit sex månader i USA, kan ni förstå det? Det är ett halvt år sedan jag åkte hemifrån, känns så galet! Om ynka fyra månader är jag tillbaka, och just nu börjar jag nästan gråta när jag tänker på det. Såklart saknar jag alla hemma i eskilstuna massor, men jag har ett nytt liv här borta. När jag sa hejdå i Augusti visste jag att jag skulle komma hem om 10 månader, och allt skulle bli "normalt" igen. När jag säger hejdå till alla i juni kan det vara sista gången jag träffar några. Kommer såklart åka tillbaka, men mina vänner kommer vara på college, eller kanske någon annanstans. Vill inte ens tänka på det. Fyra månader är ändå fyra månader, och jag kommer ta vara på dem så mycket jag kan! Aloha så länge! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu