Naps are the best

Inte speciellt händelserik vecka hittills. Åkt hem direkt efter skolan och sovit i ett par timmar, middag, och så sova igen. Haft lite hemlängtan när jag inte har något att göra, men så får det vara. Saknar drama massor, men träffar som tur är de flesta någon gång under dagen! 

Blev jätteglad imorse när jag och Kate pratade med en i receptionen på skolan. Hela nästa vecka ska alla juniors göra engelskaprov med läsförståelse och essays, MEN INTE VI!!! Sååå skönt att slippa det, var inte peppad på prov haha. Fick också sluta en kvart tidigare för att kolla på en "send off" av några i skolans ensembler. I helgen hålls state där de bästa musikerna i WA tävlar (om vad vet jag inte haha), och rätt många från GK åker dit. Bland annat ska Marie tävla med sin slagverksenseble. Hörde deras musik förra veckan och de var grymma!! Hoppas att de vinner eller går vidare eller vad som nu händer!

Imorgon är det slut på friden tack och lov haha. Har hela helgen planerad med saker som jag kommer berätta mer om då! 

Jag, Bruna och Mellissa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu