En månad

Lokal tid: 10.19


Igår var det en månad sen jag sa hejdå till mamma och pappa på Arlanda och åkte mot New York. Det känns som en evighet, på ett bra och dåligt sätt, men mest bra! Jag har hunnit med så himla mycket under dessa veckor, mer än vad jag normalt brukar göra. Har haft hemlängtan då och då men nu är det inte "omg jag vill åka hem" utan "ja, jag saknar Sverige, nej jag vill inte åka hem för jag har det bra här med"! 

Jag är verkligen tacksam för att mina föräldrar låter mig göra det här, ni är verkligen bäst!!! Utan dem hade jag aldrig kommit hit och träffat alla underbara människor och gjort alla roliga saker. 

En lista över vad jag gjort min första månad:
• Varit i New York, New Jersey, Colorado och Washington
• Campat för första gången
• Hikat på mount Rainier och sett ett vattenfall
• Börjat ett amerikanskt high school
• Provat nya maträtter, kommer inte vara kinkig med det när jag kommer hem (bortsett från fisk, never gonna happen)
• Kollat på amerikansk fotboll 
• Varit i Seattle
• Börjat i cross country 
• Träffat massa härliga människor från alla möjliga ställen
• Besökt the fair



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu