XC meet

Lokal tid: 22.14

Sprang mitt första meet idag! Fick jätteont i vaderna mitt under loppet så var tvungen att halta/gå ett tag, men för det mesta sprang jag! Var helt slut när jag kom i mål men jäklar vad stolt jag är! 5km är en lång sträcka för en som i vanliga fall inte springer alls så bara att komma i mål var underbart! Sluttiden blev 30min 50s vilket jag är nöjd över och jag kom inte sist! Älskar hur coach och de skadade hejade på under loppet och de andra när jag sprang i mål. Riktig laganda och alla var så peppande och gav varandra beröm.Efteråt firade vi med muffins och andra godsaker som smakade extra gott efter loppet. Är nästan peppad för nästa vecka då vi har ett till meet haha. 


Me and Amber after I had finished the race! Hon är skadad och får inte springa men hejade på som bara den <3

Fika!!




Kommentarer
Postat av: Ditt största fan! :D

Du är jätteduktig Louise!! När du kommet tillbaka till mats nästa år så kommer du race:a ifrån alla på 2,5:an ;)

Svar: Haha tack Amanda! Eeeeh vi får se, kommer tappa allt under sommaren, men man kan ju hoppas. Vore kul att se Mats min hahahah
Louise Eklund

2014-10-09 @ 10:04:16
URL: http://amandahermansson.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Vad grym du är Louise, 30 min är ju asbra!! För mig skulle det ta typ en timme..:o mats lektioner kommer vara en barnlek för dig när du kommer hem! ;) miss you babe!! <3

Svar: Tack, nejdå, man vågar inte ta längre tid alla står och hejar på och folk springer om dig haha. Hoppas på det, får se efter sommaren hahah. Miss you too honey :* <3
Louise Eklund

2014-10-09 @ 10:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu