Tisdag+onsdag

Lokal tid: 7.00

Måndag var sista practice och igår sprang jag mitt sista meet. Det var ett fun meet på 3km och som man fick vara utklädd på. Mitt lag visste dock inte det så vi hade våra uniformer haha. Men några skolor hade klätt ut sig, en kille var en kanin och några hade Hawaii-tema. Var så himla lerigt dock! I början av racet sprang vi ca 100m i lera och i slutet sjönk man litterally ner i leran och fastande. Så himla "fun" var det inte men ja.. Kommer aldrig mer att springa XC och det var en konstig känsla. Att springa är fortfarande inte min favoritsak men kommer sakna våra träningar och tjejerna i laget, de är så underbara! Nu blir det några veckors vila innan basket try outs, och det ska bli skönt! 

Har inte berättar det här innan men fem klasser (inklusive min) i Washington har blivit utvalda att dekorera statens julgran. Så i Olympia kommer det finnas en stor julgran där en av dekorationerna är gjord av mig. Vi kommer även få ett certifikat av GUVERNÖREN, hur coolt är inte det?? Idag kom det en man och filmade oss när vi gjorde dekorationerna och jag blev intervjuad! Fick svara på frågor om the Jewelry Class och lite om Sverige. Den kommer komma upp på youtube och då ska jag länka den. Var så nervös, ville verkligen inte screw up my English, men jag tror det gick bra!

Jessica and I 


My girls


Jag, Amanda, Jessica och Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu