Skola och meet

Lokal tid: 20.19

Började dagen med late start som var lika skön som förra gången. Hade halvtimmeslektioner och en timmes careers för att halva skolan skrev PSAT. Under careers hade vi inget att göra så några elever+ läraren googlade och försökte komma på alla amerikanska mat- och efterrätter jag måste prova i år. Blev en lång en haha, men det var roligt. Älskar att lärarna här är så involverade i sina elever och hjälper till med saker som inte har mågot med skolan att göra alls!

Dagens tema för homecoming var work out wear så hade på mig mjukisbyxor, tränings-t-shirt och munkjacka. Första gången jag hade en sådan outfit i skolan, och den sista.. Jag och en kompis i Sverige har en regel att aldrig ha mjukisar i skolan, och jag tänker fortsätta följa den här haha

Fick sluta lite tidigare för vi hade ett XC meet en bit iväg. Åkte gula skolbussen i ca en timme för att komma till en golfbana (pappa, det är den där US Open ska spelas). Vädret var verkligen inte på vår sida, några minuter innan vi skulle börja började det ösregna och blåsa, och det var nog inte mer än 15 grader. Är väl inte jättekallt egentligen, förutom att vi måste springa i shorts och linne... Kom i mål tillslut, får veta tiden imorgon så vet inte om jag sprang snabbare än förra veckan. Firade med muffins och en väldigt excited (kommer inte på ett bra svenskt ord haha) busstur hem med tanke på att alla var trötta och frös haha. Nu är det dags för en varm dusch och sen Red Band Society med min värdfamilj!

Nästan hela laget på väg hem

Golfbanan låg vid en sjö, så det var väldigt fint

Work out wear




Kommentarer
Postat av: Julia

Åh måste ha känts konstigt att ha mjukisbyxor i skolan! 😁 vår regel finns kvar forever! 😉

Svar: Haha ja verkligen! Kände mig så himla ful och ville gömma mig, tillbaka till jeans och kjolar nu thank god😁
Louise Eklund

2014-10-16 @ 10:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu