Last couple of days

Lokal tid: 21.38

I söndags var det kyrkan som vanligt men efter det åkte vi till Tacoma för det årliga Hunger Walk. Man går runt en sjö tre gånger vilket blir 5km för att samla in pengar/ få upp ögonen för att det är så många som är hungriga i vårt samhälle. Vi var nog tvåhundra personer som gick och vi var några stycken från kyrkan som gick tillsammans. Innan och efter var vi i en park där det fanns gratis mat (a bit ironic), ansiktsmålning, musik mm. Härlig dag med 22 grader sol och en trevlig promenad!

I skolan börjar vi göra oss redo för homecoming som är nästa vecka. Under veckan kommer man klä ut sig i olika teman, på fredagen är det the homecoming game och på lördagen är det the dance. Vad det blir får ni se nästa vecka!

Idag fyller min värdsyster 12 år och det firades med middag på en italiensk restaurang och glass efter körrepet. Åt tillsammans med mina vfarföräldrar vilket var kul, de är så roliga och mysiga!

Är väldigt nervös just nu för jag ska springa mitt första meet (tävling) i XC imorgon. 5k är det och jag kan max springa 2,5 så det ska bli intressant att se hur det går. Är nervös för att springa vilse också haha. Längtar tills morgondagen är över helt enkelt









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu