Keep calm and BEAT BETHEL

Lokal tid: 23.08

Igår kunde ha varit säsongens sista football game, om det inte vore för att VI KICKED SOME BETHEL BUT! Som ni kanske försår är de vår rival school och att vinna en match mot sina rivaler är pretty big. Stämningen var på topp och publiken var galen, vi sjöng och skrek som aldrig förr. Det är vid sådana tillfällen jag är extra glad över att vara i USA, skulle aldrig upplevt något sånt här i Sverige. Lite nervös var jag innan då det gick ett rykte om att någon skulle börja skjuta folk...MEN det var bara ett rykte och det ända som hände var att vi buade åt varandra haha. 34-13 slutade det med och vi har gått vidare till första play off av tre. Tror att man blir the champion om man vinner de, är inte säker. Efter matchen åkte jag, Kaitlin och Kate hem till Melissa och sov över. Sov i hennes vardagsrum som hade en öppen spis <33 



Aren't Jen and I just too cute?

Kate and I

When the last second ended and we had officially won!

Jag, Kate, Jen, Melissa, Sophie and Kaitlin


Band section 


Under några minuter var det så dimmigt att vi inte ens såg andra sidan! Var lite creepy faktiskt, men är det halloween så är det haha

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu