Early release

Lokal tid: 18.48

Hade halvdag i skolan vilket betydde att jag var där 7.30-10.05!! Varje lektion var tjugo minuter och vi gjorde i stort sett ingenting, hur skönt? Skulle egentligen varit med en kompis efter men tyvärr blev det inställt så jag åkte hem och har läst/ kollat på tv hela dagen. Var ganska mysigt egentligen, bara ta det lugnt och inte ha några läxor att tänka på. Eller hade en läxa; att göra en plankton. De är växter eller djur som lever i vattnet och sjunger sakta för att inte dö. Har experimenterat lite under kvällen och mitt resultat blev kalaspuffar wrapped i hushållspapper med ett ansikte fastklistrat. Nivån i den amerikanska skolan är hög förstår ni...;) 

Imorgon ska vi ha någon assembly under 6th period, men annars är det en vanlig dag. Mina värdföräldrar åker på semester så jag och min vsyster kommer ha en vecka tillsammans med vår körledare och andra vsyster, ska bli så roligt! Myskvällar med film, pizza och allt möjligt. 

Btw anledningen till att vi hade halvdag var att 1st quarter är slut och vi får våra quarter grades. Gissa vem som bara har A? Måste påpeka att jag endast gjort mina läxor, inte pluggat alls inför prov. Nivån på skolan här (igen)... Love it, men kommer antagligen bli chockad när jag är tillbaka i Sverige haha

My plankton ^^ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu