Vad händer just nu?

Ja, vad är det som händer på utbytesfronten just nu? 

Igår var jag på explorius kontor i Stockholm och gjorde ELTiS-testet. Hur det var kan ni läsa i inlägget som jag publicerade igår. 

Väntar ju på värdfamilj, men jag har en känsla av att den kommer snart. Hoppas jag har rätt!! Känns så galet att jag snart kommer veta var jag ska bo och med vilka. Kommer jag bo i norr, i söder? Kommer jag behöva packa vinterkläder eller shorts och linnen? Kommer jag ha något värdsyskon eller husdjur? Ett halvår är så långt och ändå så kort!

Sen är vi några stycken som ska träffas i Stockholm om ungefär två veckor vilket är jättekul! Var superkul förra gången och nu är det lite nya personer med också så det blir ännu bättre! 

Det är vad som händer just nu vad jag  vet. Kanske kommer upp något annat snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu