Min placering

Nu har jag hunnit samla mig lite efter det bästa telefonsamtalet jag någonsin har haft. Vet inte riktigt hur jag ska berätta allt men börjar väl från början och berättar det jag vet just nu. Kommer antagligen lite mer inlägg senare när jag pratat med min värdfamilj (kan fortfarande inte fatta att jag har en VÄRDFAMILJ).
 
Ja, jag satt hemma och hade precis tagit fram mat och skulle bara kolla om jag hade fått några sms då jag såg att jag hade ett missat samtal från Explorius. Där kom den första hjärtattacken haha. Ringde såklart upp dem med en gång och det var Jonathan som svarade och berättade att jag har blivit placerad! Och där kom den andra hjärtattacken... Blev så chockad och glad och det slutade med att jag satt och skakade och grät medan Jonathan skrattade och berättade lite fakta om min familj. 
 
Nu undrar ni väl kanske var jag kommer bo om några månader? Jag kommer bo i Graham, Washington! Det är alltså staten Washington jag kommer bo i och den ligger högst upp i vänsta hörnet av USA. Gränsar till Kanada i norr, Idaho i öster och Oregon i söder. Jag vet inte jättemycket om Graham då det inte står så mycket på internet men vad jag har hittat är i alla fall att det bor cirka 24000 personer där och naturen är fin. Staden ligger ganska nära storstäderna Tacoma och Seattle och Kanada ligger inte så långt ifrån heller så dit blir det kanske några resor. Vad jag vet är det ganska regningt i Washington men naturen är helt underbar! Kusten är mot Stilla havet och det finns mycket berg och vulkaner. Hoppas jag får lite mer bilder av familjen!
 
 
 
 
Jag kommer bo hos The Miller Family som består av en värdmamma, en värdpappa, två värdsystrar varav en bor hemma, en hund och en katt. De verkar jättesnälla och jag hoppas kunna ha lite mer kontakt med dem i helgen. Vill inte berätta så mycket mer här på bloggen innan jag vet att det är okej för dem. 
 
Det är väl det jag vet nu. Kommer ett separat inlägg om skolan jag ska gå på, annars blir det här ännu längre och det är redan för långt haha. Just det! Fick veta att jag kommer börja skolan den 3 september och kommer flyga till New York den 26 augusti. 168 dagar kvar!! Längtar så!!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan! gud vad kul att du fåå placering =)
Jag ska också åka till USA nästa år och undrar om du skulle vilka länka min blogg? emelieintheus.blogg.se :)

2014-03-12 @ 23:08:15
URL: http://emelieintheus.blogg.se
Postat av: Madde

Vad kul med Washington! och det där är ju inte alltför långt från ikea med Marabou! :D jag ska tillbaka till usa för college i höst, universtiy of Idaho (ca 7h från dig!), lust att göra länkbyte? :D

Svar: Såklart vi kan göra ett länkbyte! Vad roligt med college!! Det är min dröm att göra det! Är det svårt att komma in osv? :D
Louise Eklund

2014-03-30 @ 18:13:50
URL: http://nattstad.se/MadelenJson
Postat av: Victoria

Svaret på din fråga finns nu på min blogg!

2014-04-03 @ 07:40:14
URL: http://victoriaintheus.blogg.se
Postat av: Kelin

Du kommer defenitivt ha det ganska kallt, men naturen ska vara sjukt fin där uppe! :)

Svar: Faktiskt så är det inte så kallt, det är varmare än Sverige! Dock regnar det ju/ är molnigt i stort sett varje dag haha. Fast det gör naturen så fin så det är värt det! Men om man jämför med Texas så är det nog rätt kallt. Hur är klimatet och naturen där? :)
Louise Eklund

2014-04-03 @ 20:15:14
URL: http://nattstad.se/quelino
Postat av: Matilda

Åh vad roligt att du redan har fått placering, tror att du kommer att få det riktigt bra! :D Jag åker också iväg i höst men väntar fortfarande på min placering. Jag undrar om du är intresserad av ett länk byte kanske? Hoppas du har en bra dag kram :)

2014-04-08 @ 16:57:01
URL: http://nattstad.se/matildaUSA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu