GKHS

Jag kommer gå på Graham Kapowsin High School. Det går ungefär 1300 elever där så det är inte jättelitet men inte för stort heller, lagom haha. Deras färger är Royal Blue, vit och orange, maskoten är en örn (Go Eagles!) och skolan har ett motto som är "Orange and blue starts with you". Jag vet inte vilka ämnen som finns att välja än men skolan har mycket musik med orkester, körer och band vilket är jättekul då jag spelar instrument och sjunger så något sånt ämne kommer jag säkert ha. 
 
 
Jag kommer att åka den gula skolbussen till skolan som börjar halva åtta (omg) och som slutar två (yeeey). Vet inte om jag kommer bli junior eller senior än men hoppas på senior och att jag får ta graduation! 
 

Bild på skolan som jag tog från deras hemsida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Louise! Såg din kommentar och gissa om jag blev glad! Washington är enligt mig det bästa stället någonsin av så många anledningar! Fyllt med trevliga människor och världens finaste natur. Lite som Sverige fast mer berg, i alla fall för mig.
Vet inte så värst mycket om Graham, och har inte varit där tidigare men hört namnet. Shoppingen är hur som helst bra enligt mig, och det finns några större mall's i närheten som bland annat har victoria secret och forever 21. Besök outlet malls mitt ute i ingenstans också, guldgruva om man hillar shopping! har dock inte köpt massor än av någon anledning. Saker som man inte får missa beror lite på, men för mig skulle jag säga Seattle generellt sett. Spaces needle, the Farris wheel, seattle duck tours (hur kul som helst, speciellt i en större grupp) är saker som jag har uppskattat. Om du gillar naturen tycker jag också att du ska gå på några hikes, till exempel mt. Rainier och rattlesnake ledge. Annars tror jag faktiskt att det är vardagen som jag har uppskattat mest. Stanna till ibland och bara njut.(att sticka fingrarna i jorden kallas det tydligen) Kanske utsikten, vännerna, familjen eller en god middag, allt det där som du kommer sakna senare. Jag håller redan på att bli sentimental över att behöva åka hem om 4 månader, haha!

2014-03-21 @ 03:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu