So lucky

Jag kunde verkligen inte ha fått en bättre värdfamilj! Igår fyllde jag år och i postlådan hittade jag ett kort från dem som var jättefint. I kortet fäller man upp som en snöglob och i den finns massa typcal Seattle-saker som Space Needle och Mount Rainer. Dessutom hade alla i familjen skrivit varsin häslning som var så söta och min värdpappa hade skrivit grattis på svenska! Vill verkligen åka nu så jag får träffa dem, det suger att ha ett så sent avresedatum... Ska snart fråga dem om jag kan få lägga upp bilder och berätta lite mer om dem och sådär så ni får se min värdfamilj <3
 
Kortet som jag fick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu