Inte bara problem

Trots jobbiga ambassaden så är det mest roliga saker som händer nu. På lördag blir det skypedejt #2 med min värdfamilj, så peppad!! Skypade med dem senast precis när jag hade "fått" dem så nu är det på tiden att vi gör det igen haha. Tror mina föräldrar kommer vara med en liten stund den här gången också vilket blir kul så de kan säga hej till mina vföräldrar+systrar. Det ska i alla fall bli jättekul att se dem igen och prata mer om hur det blir när jag kommer, bara några veckor kvar!! 
 
Under de kommande veckorna kommer jag även träffa min kompis Ebba som också åker till USA, ha massa picknickar, grilla, spela minigolf och kanske gå till skolan en dag (mest för att mobba dem för att de måste ha fysik haha). 
 
I förrgår var jag på stan och shoppade lite inflör USA. Köpte två adaptrar+ ett grenuttag och min flygoutfit. Brukar för det mest åka i vanliga kläder men nu kände jag för att ha myskläder under alla flygningar. Det som är kvar att köpa nu är en kamera och goooodis <33 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu