Fotoalbum

Hej allihopa!
 
I de flesta ansökningar, oberoende av vilken organisation man åker med, ska man skicka med bilder. CETUSA hade inga krav på vad de skulle föreställa så jag hade en blandning av mig, mina vänner, familjen och mina intressen. Blev väldigt nöjd och de visar verkligen vad som är viktigt för mig. Så här kommer alla bilder....
 
Några av mina vänner när vi var på klassresa i Berlin.
 
Eftersom musik/dans/sång är en stor del av mitt liv så var den här bilden från en konsert given!
 
En bild från en tävling i skolan när min klass klädde ut sig som forskare.
 
Från i somras när jag var i NY.
 
         Underbara vänner!
 
Jag och min bror.
 
Jag älskar att spela piano så därför fick den här bilden komma med.
Och såklart en familjebild! ÅÅh vad jag kommer sakna er! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej Louise! Vad kul att du hörde av dig! Kommer bli jätte kul att läsa din blogg och ser hur allt blir i USA! Jag har tjatat så mycket på mina kompisar om USA nu så det är jätte skönt att få kontakt med andra som oxå ska åka och vet hur det känns :) kram!

2014-01-05 @ 15:53:30
URL: http://nattstad.se/emiliakershaw
Postat av: Madde

Hej Louise!

Nu har jag hittat till din US-blogg! :) Har hunnit läsa i fatt nu kring allt som du har haft för dig under hösten med ansökningar och möten, förstår att du längtar massor till dagen D efter allt jobb med detta! Ska bli spännande att följa dina äventyr på andra sidan Atlanten sen, men vi hinner ju höras och ses innan dess! :)

Kramar från kusin Madde

2014-01-05 @ 17:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu