Today

Idag har jag:
 
* Provpackat! Den totala vikten blev 21kg (får ha 23) whoop whoop. Dock är inte necessären och två par byxor nedpackade än så måste nog ta ut lite... MEN jag är supernöjd ändå för det blev inte övervikt!!
 
* Fått mina flygbiljetter från Sverige till New York! Planet lyfter 10.25 på tisdag och 8,5 timme senare är jag i USA! Fast fick samtidigt min hembiljett vilket jag tycker är lite sad haha. Som det ser ut nu är jag åter i Sverige den 24 juni 2015.
 
* Fyllt i mina kontaktuppgifter på SAS hemsida vilket man måste göra för att få gå ombort på planet. Det var nog det sista att göra faktiskt (förutom att packa klart), YAY!
 
* Sagt hejdå till min klass efter en sista lunch med den "älskade" skolmaten. Spanade in de nya ettorna också, kommer ju gå i samma klass som dem om ett år. Not so yay då jag älskar min nuvarande klass men men de är säkert jättesnälla.
 
* Köpt godis att ha med mig. Blev såklart några marabou-chokladkakor och djungelvrål, måste filma det sista när jag bjuder folk i skolan och min vfamilj haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu