Sista dagen i Sverige

Min sista hela dag i Sverige är snart slut och kan säga att det var en av de ledsnaste dagarna men även en av de roligaste. Började dagen med packning som inte gick så bra då jag vill ha mer med mig än vad jag får. Har fått ta bort lite saker men nu är det klart och känner mig ganska så nöjd. Handbagaget som brukar vara så enkelt att packa var det svåraste men får hoppas att allt godkänns imorgon. Det enda som är kvar är tandborsten som packas ner imorgonbitti.
 
Åt en svensk lunch med mamma: köttbullar (felix delikatess, kommer nästan sakna dig mest haha), potatismos, brunsås och lingonsylt. För mig som äter köttbullar minst en gång i veckan kommer det bli svårt att inte göra det nu ;)
 
Eftermiddagen rullade på med fika med tjejerna och även kvällen avslutades på samma sätt. Gud vad jag kommer sakna er, ni är bäst <333
 
Nu är det snart dags att gå och lägga mig, alarmet går på 4.30 och 5.15 går bilen mot Arlanda. Väl där ska jag möta upp de andra exploriusarna och säga hejdå till mamma och pappa. Ska försöka hinna med ett inlägg innan vi går på planet!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu