Resor och pooler


 
I denna supersöta stad spenderade jag gårdagen med min vän Ebba som ska till Michigan! Mycket pepp, panik och väskpackning blev det och ännu en gång blir jag så glad över att det finns andra utbytesstudenter haha. Och hade det inte varit för att jag själv ska åka hade jag ju aldrig träffat så underbara människor som jag också kan kalla vänner <3 Väldigt känslosam här haha. Måste bara säga att det sjukaste under hela dagen var att vi konstaterade att nästa gång vi träffas är vi i New York och vårt äventyr har börjat!

Ps. Hotellet vi ska bo på i NY har pool! Gissa vad jag ska göra den första dagen då vi inte har något inplanerat? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu