New York dag 1

Lokal tid: 23.10
 
Första dagen i New York var sightseeing, och jag tror vi har sett det mesta som är värt att se, på EN dag. Vi delades in i två grupper och tillsammans åkte vi buss/gick runt i stan. Vi hade en guide från USA som var jätterolig och han berättade massor om allt vi åkte förbi och det vi såg när vi gick. Vi fick bland annat se Central Park, Brooklyn Bridge, Rockefellar Center, Times Square, Greenwich Village, Chelsea Market, Ground Zero, Grand Central Station, Chinatown och the Highline. Gör min fösta bildbomb nu också, och fler lär det bli de kommande dagarna då det blir freeday och Six Flags.
 
Manhattan Skyline (från Brooklyn)
 
Gruppbild i Central Park
 
Rebecka, Emma, Martina, Sofie och jag
 
Frihetsgudinnan
 
Highline (de har gjort om en bit av en tågbana till en park)
 
I Strawberry field i Central Park
 
Central Park
 
Lina, Sofie och Anna framför skylten till världens bästa hamburgeställe (seriously, om man kunde gifta sig
med en hamburgare skulle jag göra det till SmokeShack haha)
 
Lina, Sofie och jag med Manhattan skyline 
 
Grand Central Station (Gossip Girl anyone?)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu