I'm in the US!

Lokal tid 21.15
 
Sitter nu på hotellrummet (i USA omg!!!) och funderar på om jag ska sova eller leta efter mina rumskompisar som är någonstans på hotellet. Dagen har varit lång, vaknade redan 4.30 och nu är den snart 3 svensk tid. Flygturen gick helt okej snabbt och satt bredvid en av mina rumskompisar+ två till som åker med Explorius. Det tog ca 8,5 timme att komma till New York och klockan var då 13 lokal tid. Efter säkerhetskontroller, bagagehämtning och tull träffade vi några ledare från Explorius och tillsammans åkte vi till hotellet som ligger i New Jersey. Gjorde ingenting några timmar för att sedan ha ett snabbt informationsmöte om regler och morgondagen. Sedan skulle fått mat men av något skäl fick vi den två timmar försent (då har vi inte ätit något på ca åtta timmar, roligt roligt). Nu har jag varit hos Ebba som åker till sin värdfamilj IMORGON, så himla galet, och vi ska nog äta frukost tillsammans imorgon med. Imorgon ska även jag ut på sightseeing på Manhattan+ liteBrooklyn, men mer om det då. 
 
Kan vara planet vi åkte med+ om ni kollar i bakgrunden ser man höghusen på Manhattan
 

På väg till bussen fick vi åka en shuttle. Det är typ som ett litet tåg som ingen kör haha




Kommentarer
Postat av: Ditt största fan! :D

Alltså vet inte hur många gånger jag har sagt det här nu.. Men ha det BÄST!!!! Love you <33333

Svar: Love you too mamanda😘 lycka till på fashion week!!
Louise Eklund

2014-08-27 @ 08:31:43
URL: http://amandahermansson.bloggplatsen.se
Postat av: Ditt största fan! :D

Alltså vet inte hur många gånger jag har sagt det här nu.. Men ha det BÄST!!!! Love you <33333

2014-08-27 @ 08:32:16
URL: http://amandahermansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu