Peppad till 1000

Fick nyss ett samtal från Explorius!! YEY! Inget jättespännande egentligen, de ville veta mer om min pollenallergi haha. Men jag fick veta att de kommer skicka ut alla ansökningspapper inom kort så det är ju awesome :D
Jag gjorde också en liten ändring i den ansökan jag gjorde förra hösten, jag tog bort delstatsvalet. Jag har funderat ganska mycket om det och velat fram och tillbaka om jag skulle göra det eller inte men nu är det borttaget. Det känns bra faktiskt, jag vill inte ha någon aning om var jag kommer bo nästa år. Visst skulle det vara skönt att bo i soliga Florida men jag vill att vilken värdfamilj som helst ska kunna välja mig, även om de bor i Alaska. Okej Alaska kanske är den delstat jag mest längtar till men aja ni fattar. Är superexcited just nu, om ett år är jag i USA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu