Get Ready+ ansökan

Idag var jag på Explorius första Get Ready-möte. Det var en som jobbar på Explorius där och tre gamla utbytesstudenter (en som var i Japan, en som var i Frankrike och en som var i USA). Temat var skolan så killen som var i USA berättade att man hade olika classes och efter skolan så har man träning. Inget jag inte redan visste men det var ändå ganska kul att vara där och höra berättelser från deras år. Blev sjukt pepp på att åka!!
 
CETUSA har bestämt sig för att bli lite moderna så mina ansökningar ska fyllas i på nätet istället för papper. Dock har de inte gjort klart sidan så just nu har jag inte så mycket att göra. Men jag har mitt läkarbesök inbokat och alla sprutor jag ska ta. Min gamla engelskalärare har skrivit lärarrekommendationen och jag har börjat lite smått med mitt personal letter. Tror det är allt som har hänt på sista tiden.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!:) Jag har också fått CETUSA. Gäller inte "30 dagars gränsen". Jag tänkte om man ska skicka in det mesta via datorn fast man inte kan göra det än, känns ju lite svårt! Hur har du gjort? :)

Svar: Hej! Nej de 30 dagarna börjar när cetusa är klara med sidan där vi ska fylla i ansökningarna :) men läkarbesöket/ sprutorna och lärarrekommendationen kan man göra ändå (jag tror det är för att man ska veta att underskrifterna är giltiga) :)
Louise Eklund

2013-10-24 @ 19:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu