Fullt upp!

Har galet mycket att göra nuförtiden. Skolan och jobbet tar så mycket tid och ansökningen kommer närmare deadline. Fast jag ska inte klaga, det är så underbart att hålla på med saker som har med USA att göra! Här kommer en liten lista med vad jag har hunnit än så länge:
  •  Varit på läkarbesök
  • Bokat tid för sprutor och för pass
  • Är i stort sett färdig med allt i ansökan förutom personliga brevet
  • Tjatat ihjäl mina stackars vänner om allt som har med USA att göra haha (förlåt tjejer)

Apropå det sista så ska jag på lördag till Linköping på det andra förberedelsemötet och där kommer jag förhoppningsvis träffa lite andra utbytesstudenter så vi kan prata om allt möjligt!

Bild från New York när jag var där i somras <3

 

Kommentarer
Postat av: Towa

Hej! Åh tack vad snäll du är :D.

Jo det går väl bra. Förutom att det känns som att jag har mycket kvar + lite tid. Och ja, jag är VÄLDIGT taggad!! Kommer bli så coolt :D
Alltså, oftast när jag laddar upp bilder så är det ju bilder jag tagit själv. Därför brukar jag ju redigera de i photoshop. Där kan man välja storlek på mina bilder. Eftersom att jag har 800 px på min blogg, väljer jag ju det där. Därför har jag aldrig problem med det på bloggen. Så det är lite svårt att säga hur du ska göra för att slippa de.. sorry :/

2013-11-13 @ 16:17:07
URL: http://www.towab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu