En bit på väg

I lördags blev jag klar med min ansökning och idag skickades den till USA! Det är så galet, nu händer det verkligen! Jag skulle kunna få en värdfamilj nästa vecka även fast det är mest troligt att jag får vänta några månader. Alltid denna väntan, först på ansökningarna, sen på värdfamilj och sist till den dagen jag sätter mig på planet mot mitt blivande hem. Hoppas på att jag inte behöver vänta ända till augusti innan jag vet vart det är.
 
På söndag händer det en väldans kulig grej, jag ska åka till Stockholm och träffa några andra blivande utbytesstudenter. Ska bli skönt att träffa andra som vet vad man går igenom och prata om allt som har med USA att göra. Vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir väl att sätta sig på ett café eller någon restaurang och ha det trevligt!
                             
                                           
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matildan

Hej! Jag ska också till USA 14/15 som utbytesstudent! :D Visst är det kul med alla förberedelser? Skulle vara jätte kul att ha kontakten och göra ett länkbyte. Hör gärna av dig, Kram Matilda :)

2013-12-08 @ 21:40:27
URL: http://matildaniusa.blogg.se
Postat av: Wilma

Hej!
Wilma heter jag och ska också till USA 14/15!! Är så extremt taggad:) Har nyss stratat min blogg om min resa och undrar om du skulle vara intresserad av att länka varanadras bloggar och byta lite funderingar?

Kramar

2013-12-08 @ 21:56:44
URL: http://www.wilmasresa.webblogg.se
Postat av: Wilma

sv: Nej verkligen, snart åker vi!! :) Ja det skulle vara jättekul att hålla kontakten! kram:)

2013-12-10 @ 22:32:57
URL: http://www.wilmasresa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu