Hejsan hallå!

Välkommen till min blogg!!
 
Som det står lite längre upp så heter jag Louise Eklund. Jag bor i en liten (eller den kanske är stor, jag vet inte riktigt haha) stad som heter Eskilstuna. Jag ska snart börja första året på gymnasiet, naturprogrammet.
 
Om ett år ungefär kommer jag göra en sak som jag har drömt om länge, jag ska flytta till USA! Under 10 månader ska jag bo i en familj som jag inte känner ännu, gå på ett high school och uppleva den amerikanska livsstilen. Coolt eller hur?
 
Om det är något du undrar så är det bara att kommentera! Ha det så bra!

 
 
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

kuligt att du skaffat blogg! längtar tills man har massor av utbytessaker att blogg om!
har längtat dig med föresten! :D

2013-08-11 @ 22:56:54
URL: http://escapetofantasy.blogg.se
Postat av: linnea

oj, ska stå länkat :)

Svar: Hej! Jaa jag håller med men det borde komma snart hoppas jag :)
Louise Eklund

2013-08-11 @ 22:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu